tiistai 18. helmikuuta 2014

Postitushommissa

Olin tänään taas kirjojen postitushommissa kyläreissullani. Kaksi kirjaa läksi helpostikuorissa, mutta yksi oli niin painava, että pit laittaa postimerkkien kera matkaan. Vaikka eilen postin sivuilta katsoin kirjan postimaksun, että reilu 600 grammainen opus postittuu kuuden euron postareilla, niin siltikin laitoin taasen kaksi ylimääräistä postaria matkaan. Miksi minä aina teen näin? Miksen minä vaan voi luottaa, että kirja pääsee perille sille ilmoitetuilla postarimäärillä? Milloin minä pääsen tästä postareilla postituksen jänskätyksestä eroon? Nyt kun olen oppinut postittaan helpostikuorilla, niin se on niin yksinkertaisita laittaa vain kirja kuoreen, kuori kii ja kiikuttaa laatikkoon ja jäädä odottamaan, että milloin kirja on perillä uudessa kotonaan.

Onko teistä joku toinenkin sellainen, joka postittelee kirjoja???? Kertokaa kommenttejanne??? Sana on vapaa, vapaa, vapaa :)

Kävinhän minä myös taasen apteekissa hakemassa lääkkeitä, sinne upposi reilu 20 euroa ja kaupassa ostoksiin meni se vajaa 60 euroa, että huh huh tuota rahan menoa, mutta sille ei voi mitään. Nyt on sitten linnuillekin ruokaa ja itselle myös. Täydensin myös tuota maustepuoltakin, ihan vain leipomismausteilla.
Jos tänään tulisi edes syötyä ruokaakin, kun eilen tein pienen bataattileivän, joka hukkui sen siliän tien, sillä eilen en tehnyt mitään ruokaa. Tälle päivälle ostin sitten pinaattilettuja, joita lämmäyttää. Miust on tullut todella huono kokki, joisin vain kahvia ja rouskuttaisin leipää. Viime viikolla jo päätin, että alan kiltisti noudattaan ravitsemusterapeutin minulle laatimaa ruokalistaa ja pyh kait, yhtenä päivänä tein puuroa ja siihen sen noudattaminen taas jäi. On päiviä, ettei ruoka maita lainkaan ja sitten on taas päiviä, että tekisi mieli mussuttaa koko ajan jotain. Silläpä se aamupuuron syöminen olisikin niin terveellistä. Nyt muuten muistin, että unohdin TAAS ostaa niitä kaurahiutaleita, en voi tehdä hyvää kaurapuuroa :( On mulla muita hiutaleita kyllä kaapissa, mutta olen jotenkin tykästynyt kaurapuuroon. No, seuraavalla kauppareissulla sitten.

Mukavaa päivää sinulle rakas lukijani :)

3 kommenttia:

  1. What's Taking place i am new to this, I stumbled upon
    this I have discovered It positively useful and it has aided me out loads.
    I hope to give a contribution & help other customers like its aided me.
    Good job.

    Take a look at my blog; orthodontics tmj reno nv

    VastaaPoista
  2. This piece of writing provides clear idea in favor
    of the new users of blogging, that genuinely how to do running a blog.


    Look into my web site ... pou hack.apk

    VastaaPoista
  3. What's up i am kavin, its my first time to commenting anyplace, when i read this
    post i thought i could also create comment due to this good post.


    Review my webpage; clash of clans cheats ()

    VastaaPoista

Kiitos, kun kävit blogissani ja jätit kommentin :)