sunnuntai 2. helmikuuta 2014

Me käymme helmikuun viettohon :)

Juupa juu, se on sitten kuukausi vaihtunut ja pitäs jotain virkistävää kirjoittamista keksiä, vaan niin vain on piänuppi tyhyjä jottei tule mitään kiva mieleen.
Tänään on taas Kynäisten rehvaaminen kirjastolla iltapäivä neljältä alkaen ja minulla ei ole sinne minkäänmoista tarinaa taaskaan mukana. En ole saanut kuukauden aikana aikaiseksi kirjoittaa kolmesta aiheesta mitään juttua, mutta siltikin meinaan mennä kirjastolle tänään, ilman tarinaa. Ihan niin kuin kuukausi sitten. No, mitäs pienistä. Pääasia, että saa lähdetyksi mukavien ihmisten ryhmään pariksi tuntia kuluttamaan aikaansa ja kuuntelemaan ihania tarinoita :)

Kävin tuossa aamupäivällä postittamassa kylälle jo neljä kirjaa maailmalle lähteväksi, niin kotiin kun tulin ja koneelle, niin löysin bc-sivustolta tiedon, että olin voittanut yllätyskirjan tältä viikolta, eli sitä sitten odotellessa ja yksi hippakirjakin olisi tiedossa, sekä huutonetistä yksi opus, joka tosin ei jää minulle, vaan menee eräälle :) Enpäs kerro, kenelle hih hih :)
Samalla kyläreissulla kävin sitten pitkästä aikaa kaupassa, siwassa, tekemässä puuttuvat ostokset, enkä muuten ostanut yhtään mitään herkkuja, vaan kahvia, milkkiä, leipää, rahkaa, mehua ja aina niin tarpeellista wc-paprua.  :) Kahvia mie jo kurnasin kupillisen, kun olin pari päivää kahvilakossa. Jahans, se on netti katki. Apuwa.... Johan sen sain päälle taas. No juu, ei mulla tässä sen enempää, jään odottelemaan kirjastolle lähtöä, vielä sellaiset reilu pari tuntia.

2 kommenttia:

  1. Hyvä, kun menet. Terkkuja kaikille :)

    VastaaPoista
  2. Voi, miepä kerron seuraavalla kerralla. Kerkesin jo käydä Kynäisíssä ja minulla oli peräti pieni tarina mukana :) Ja kivaa oli, niin kuin aina ennenkin :)

    VastaaPoista

Kiitos, kun kävit blogissani ja jätit kommentin :)